Parameter hľadania:
( = finančné inštitúcie)
| Počet nájdených záznamov:
6 / 6
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Percepcia značky finančných inštitúcií klientom / Jana Zacharová ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 75 s. ; 30 cm.
značka (reklama)
,
finančné inštitúcie
,
diplomové práce
Zacharová, Jana
Detaily záznamu
2
Lexika reklamných textov (Na príklade reklamných sloganov finančných inštitúcií) / Zuzana Kochmanová ; Školiteľ Tatiana Deptová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 89 s. ; 30 cm.
reklama
,
reklamné texty (slogany)
,
finančné inštitúcie
,
diplomové práce
Kochmanová, Zuzana
Detaily záznamu
3
Aplikácia etických princípov v marketingových aktivitách vo finančnom sektore / Gabriela Vörösová ; Školiteľ Igor Lomnický ; Oponent Alena Minárová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 66 s. ; 30 cm
Plný text
.
etické princípy
,
hodnoty človeka
,
dôvera
,
profesionalita
,
finančné inštitúcie
,
finančný sektor
,
marketing (organizácia)
,
diplomové práce
Vörösová, Gabriela
Detaily záznamu
4
Motív humoru v marketingovej komunikácii finančných spoločností / Katarína Ďurichová ; Školiteľ Lucia Spálová ; Oponent Peter Šagát. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 41 s. ; 30 cm
Plný text
.
marketingová komunikácia
,
humor
,
finančné inštitúcie
,
bakalárske práce
Ďurichová, Katarína
Detaily záznamu
5
Etika reklám finančných inštitúcií v audiovizuálnych médiách / Petra Čergeťová ; Školiteľ Jitka Rožňová ; Oponent Karol Orban. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 97 s. ; 30 cm
Plný text
Príloha
Príloha
Príloha
.
Televízia
,
Etika
,
Finančné inštitúcie
,
Reklama
,
audiovizuálne médiá (sociologické hľadisko)
,
diplomové práce
Čergeťová, Petra
Detaily záznamu
6
Využitie internetového marketingu vo finančnej inštitúcii / Peter Prvý ; Školiteľ Peter Mikuláš, Oponent Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. - 68 s. ; 30 cm. - Spôsob prístupu:
http://opac.crzp.sk/openURL?crzpID=50ee75b6-43a1-4bab-85d6-16efb0254f7b&crzpSigla=ukfnitra
.
finančné inštitúcie
,
internetový marketing
,
diplomové práce
Prvý, Peter
Detaily záznamu
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI