ZOBRAZENIE ZÁZNAMU

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák. - 2. rozš. a preprac. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. - obr. v texte, obr. príl. - 398 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-87500-94-1.
ikona
#
1P23632865/HorUniverzitná knižnicaPožičaný do 07.05.202416.87
2P23632765/HorUniverzitná knižnicaVoľný16.87
3P23632665/HorUniverzitná knižnicaPožičaný do 21.10.202416.87
4P22655065/HorUniverzitná knižnicaPožičaný do 13.06.202418.75
5P22654965/HorUniverzitná knižnicaProlongovaný do 07.05.202418.75
6P22654865/HorŠtudovňa DražovskáPrezenčne18.75

FUNKCIE

Do košíkaNahlásiť chybuPridať recenziuZverejniť na facebook

Hodnotenie

Priemerné
0.0
Hodnotilo 0
5 hviezdičiek
 
0
4 hviezdičky
 
0
3 hviezdičky
 
0
2 hviezdičky
 
0
1 hviezdička
 
0

Tagy

Záznam ešte nebol otagovaný.