Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Média a společnost / Jan Jirák. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2003. - 207 s. - ISBN 80-7178-697-7.

Jirák, Jan
Köpplová, Barbara

Slovník mediální komunikace / Irena Reifová a kol. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2004. - 327 s. - ISBN 80-7178-926-7.

slovníky

Reifová, Irena

Médiá v čase globalizácie / Tadeusz Zasȩpa ; prel. Marián Kováčik. - 1. vyd. - Bratislava : Lúč, 2002. - 425 s. - (Pramene). - ISBN 80-7114-387-1.

globalizácia, masovokomunikačné prostriedky (sociálna komunikácia), masmédiá, kultúra a spoločnosť, morálka, morálny vývoj, verejný život, monografie

Zasȩpa, Tadeusz

Jazyk a štýl súčasnej slovenskej publicistiky / Juraj Vaňko. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2006. - 151 s. - ISBN 80-8050-957-3.

Slovensko

Vaňko, Juraj
Kráľ, Ábel
Kralčák, Ľubomír

Psychológia médií / Elena Hradiská, Samuel Brečka, Zbyněk Vybíral. - 1. vyd. - Žilina : Bratislava : EUROKÓDEX, s.r.o. : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. - 416 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89447-12-1.

médiá (psychologické aspekty), masmédiá, žurnalistika, komunikácia, novinárska etika, prezentácia informácií, publikum, učebnice vysokých škôl

Hradiská, Elena
Brečka, Samuel
Vybíral, Zbyněk

Vplyv globalizácie na mediálnu kultúru ; editor Marta Žilková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2006. - 380 s. : CD 2. - ISBN 80-8050-942-5.

Univerzita Konštantína Filozofa, FF, Nitra, zborníky

Jazyk, média, politika ; editor Světla Čmejrková. - 1. vyd. - Praha : Academia, 2003. - 258 s. - ISBN 80-200-1034-3.

Praktikum mediálnej tvorby / Andrej Tušer a kol. - 1. vyd. - Žilina : EUROKÓDEX, s.r.o., 2010. - 368 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-89447-16-9.

masmédiá, masmediálna komunikácia, tlač (novinárstvo), rozhlas (vysielanie), televízia, internet, učebnice vysokých škôl

Tušer, Andrej

Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská. - 1. vyd. - Praha : Portál, s.r.o., 2010. - 293 s. ; 20 cm. - ISBN 978-80-7367-683-4.

médiá, masmédiá, výskum, metodológia

Trampota, Tomáš
Vojtěchovská, Martina

Médiá a modernita : sociální teorie médií / John B. Thompson ; [ z anglického originálu ... preložil Jan Jirák]. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 2004. - 219 s. ; 24 cm. - (Mediální studia). - ISBN 80-246-0652-6.

sociálna komunikácia, médiá (sociologické hľadisko), masmédiá, globalizácia, spoločnosť (štruktúra)

Thompson, John B.