VL?eobecnA? ISBD nA?hÄlad
Marketing Management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen. - 1. published. - Harlow : Pearson Education Limited, 2009. - 889 s. ; 29 cm. - ISBN 978-0-273-71856-7.
marketingovA? manaLlment,
marketing (organizA?cia),
manaLlmentKotler, PhilipKeller, Kevin LaneBrady, MaireadGoodman, MalcolmHansen, Torben
NovA© trendy v marketingu : zbornAk z medzinA?rodnej vedeckej konferencie / Jozef MatAsL?, Ä?udmila ÄSA?byovA?, KatarAna ÄZurkovA?. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2008. - 529 s. ; 30 cm. - ISBN 978-80-8105-006-0.
marketing (organizA?cia),
marketingovA? komunikA?cia,
marketingovA? manaLlment,
vedeckA© konferencie,
zbornAkyMatAsL?, JozefÄSA?byovA?, Ä?udmilaÄZurkovA?, KatarAna