Parameter hľadania:
( = médiá (styk s verejnosťou, Public relations))
| Počet nájdených záznamov:
114 / 114
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Masová média / Jan Jirák, Barbara Köpplová. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 413 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-466-3.
médiá (sociologické hľadisko)
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
Jirák, Jan
Köpplová, Barbara
Detaily záznamu
2
Hovorená podoba jazyka v médiách : zborník materiálov z konferencie konanej v Nitre 11.-12. septembra 2007 ; Editor Ľubomír Kralčák. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 317 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-8094-293-9.
jazyková kultúra
,
český jazyk
,
slovenský jazyk
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
zborníky
,
Univerzita Konštantína Filozofa (Nitra, Slovensko)
Detaily záznamu
3
Jak rozumět médiím : Extenze člověka / Marshall Mcluhan ; prel. Miloš Calda. - 1. vyd. - Praha : Odeon, 1991. - 348 s. - ISBN 80-207-0296-2.
médiá
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
McLuhan, Marshall
Detaily záznamu
4
Základy marketingovej komunikácie / Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret. - 1. vyd. - Žilina : Bratislava : EUROKÓDEX, s.r.o. : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. - 232 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-89447-11-4.
marketingová komunikácia
,
komunikácia
,
reklama
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
osobný predaj
,
event marketing
,
učebnice vysokých škôl
Labská, Helena
Tajtáková, Mária
Foret, Miroslav
Detaily záznamu
5
Jak rozumět médiím : extenze člověka / Marshall McLuhan ; [ z anglického originálu ... preložil Miloš Calda ]. - 1. vyd. - Praha : Mladá fronta a.s., 2011. - 399 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-204-2409-9.
médiá
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
McLuhan, Marshall
Detaily záznamu
6
Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [ z anglického originálu ... preložil Petr Antonín ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 338 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-596-7.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
reklama
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
učebnice
L'Etang, Jacquie
Detaily záznamu
7
Audiovizuálny preklad: výzvy a perspektívy ; Editorky Edita Gromová, Emília Janecová. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2014. - 180 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-0572-6.
preklady (translatológia)
,
dabing
,
titulky
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
audiovizuálne médiá (sociologické hľadisko)
,
audiovizuálne preklady
Detaily záznamu
8
Jak účinně oslovit média : media relations v podnikaní, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 296 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3457-3.
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
Tomandl, Jan
Detaily záznamu
9
Public relations : dějiny - teorie - praxe / Ladislav Kopecký. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2013. - 238 s. ; 24 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-4229-8.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
masmédiá
,
masmediálna komunikácia
Kopecký, Ladislav
Detaily záznamu
10
Krizová komunikace s médii / Vojtěch Bednář. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2012. - 183 s. ; 21 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-3780-5.
mediálna komunikácia
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
krízová komunikácia
Bednář, Vojtěch
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI