Parameter hľadania:
( = online marketing)
| Počet nájdených záznamov:
34 / 34
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
E-komerce - internetový a mobil marketing od A do Z / Jiří Sedláček. - 1. vyd. - Praha : BEN - technická literatura, 2006. - 344 s. ; 23 cm. - ISBN 80-7300-195-0.
marketing (propagácia)
,
online marketing
,
mobil marketing
Sedláček, Jiří
Detaily záznamu
2
Online marketing / Marek Prokop a kol. ; Zodpovedný redaktor Libor Pácl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, 2014. - 212 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-251-4155-7.
marketing (propagácia)
,
online marketing
,
reklama
Prokop, Marek
Ungr, Pavel
Dvořák, Zdeněk
Koukalová, Věra
Brodilová, Petra
Zdarsa, Jan
Fáborský, Jindřich
Štípek, Robert
Linc, Zdeněk
Appletauerová, Lucie
Jašek, Pavel
Muňoz, Gemma
Bettag, Matthias
Snížek, Martin
Carter, Brian
Zbiejczuk, Adam
Podzimek, Jan
Náplavová, Michaela
Patel, Neil
Penkala, Jan
Sláma, Ondřej
Nottingham, Phil
Detaily záznamu
3
Uspejte v online : Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú ; Editor Andrej Bielik. - 1. vyd. - Bratislava : Performics, 2022. - 201 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-973694-7-7.
marketing (propagácia)
,
obchod
,
online marketing
,
príručky
Detaily záznamu
4
Súčasný vývoj marketingu a marketingovej komunikácie / Miloš Gajdoš ; Školiteľ Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 83 s. ; 30 cm.
Online marketing
,
Click-through rate
,
Direct mail
,
Banner
,
marketing (organizácia)
,
marketingová komunikácia
,
diplomové práce
Gajdoš, Miloš
Detaily záznamu
5
N/A
Špecifiká nákupného správania vybraného zákazníckeho segmentu / Iveta Škrabáková ; Oponent Milan Džupina, Školiteľ Ivana Bulanda. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2015. - 74 s. ; 30 cm
Plný text
.
On-line marketing. E-shop. Internetový obchod. On-line nakupovanie. Generácia Z. Nákupné správanie.
,
Online marketing. E-shop. Internet shop. Online buying. Generation Z. Buying behavior.
,
nákupné správanie
,
generácia Y (internetová generácia detí narod. v r. 1985-2000)
,
e-shop (elektronické obchodovanie)
,
online marketing
,
bakalárske práce
Škrabáková, Iveta
Detaily záznamu
6
Online marketing : tvorba zarábajúceho webu / Štefan Polgári a kol. - [Bratislava] : Lead Media, s.r.o., 2019. - 504 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-89969-02-9.
marketing (propagácia)
,
e-marketing
,
online marketing
,
angličtina
Polgári, Štefan
Bartoš, Dominik
Kyzúr, Lukáš
Peták, Tibor
Kroupa, Josef
Dvořák, Zdeněk
Chodelka, Peter
Podstavec, Filip
Pichlík, Milan
Bočínec, Ján
Janíček, Jaroslav
Martinek, Ondřej
Divékyová, Petra
Panák, Andrej
Bartko, Martin
Čižmař, Jakub
Šulik, Marek
Furmaník, Peter
Dolejšová, Petra
Ferancová, Júlia
Kajanovič, Michal
Majgot, Michal
Hnat, Ľubomír
Pokorný, Jan
Kuracina, Juraj
Žáčik, Dávid
Maslák, Anton
Detaily záznamu
7
N/A
Strategická aplikácia mikroinfluencerov v online marketingu / Maroš Nedas ; školiteľ Zuzana Schlosserová, oponent Patrik Lenghart. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. - 51 s. ; 30 cm
Plný text
.
marketing (propagácia)
,
online marketing
,
influenceri
,
mikroinfluenceri
,
bakalárske práce
Nedas, Maroš
Detaily záznamu
8
N/A
Food blog a jeho marketingový potenciál / Oľga Chalányová ; Školiteľ Peter Mikuláš, Oponent Lucia Spálová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2015. - 88 s. ; 30 cm
Plný text
.
Slovak blogosphere. Food blog. Qualitie of blog success. Food blog dividing. Online marketing. Content analysis.
,
Slovenská blogosféra. Food blog. Atribúty úspešnosti blogu. Druhy food blogov. Online marketing. Obsahová analýza.
,
marketing (propagácia)
,
Food blog
,
online marketing
,
diplomové práce
Chalányová, Oľga
Detaily záznamu
9
N/A
On-line identita a digitálna realita v prepojení s marketingovou komunikáciou / Nikoleta Bartíková ; Školiteľ Györgyi Janková, Oponent Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2015. - 77 s. : CD ; 30 cm
Plný text
.
digitálna doba, virtuálna realita, on-line identita, digitálne stopy, generačné odlišnosti , kyberpriestor
,
Online identity. Digital Reality. Internet Marketing. Cyberspace. Digital track.
,
marketingová komunikácia
,
kyberpriestory
,
online marketing
,
digitálna realita
,
diplomové práce
Bartíková, Nikoleta
Detaily záznamu
10
N/A
Online marketing a dieťa / Tímea Tóthová ; Školiteľ Györgyi Janková, Oponent Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016. - 115 s. : CD ; 30 cm
Plný text
.
generácia Z, kybernetické riziko, online marketingová komunikácia, advergaming, in-game advertising
,
generation Z, cyber risk, online marketing communication, advergames, in-game advertising
,
online marketing
,
deti
,
diplomové práce
Tóthová, Tímea
Detaily záznamu
1
2
3
4
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI