Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

E-komerce - internetový a mobil marketing od A do Z / Jiří Sedláček. - 1. vyd. - Praha : BEN - technická literatura, 2006. - 344 s. ; 23 cm. - ISBN 80-7300-195-0.

marketing (propagácia), online marketing, mobil marketing

Sedláček, Jiří

Uspejte v online : Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú ; Editor Andrej Bielik. - 1. vyd. - Bratislava : Performics, 2022. - 201 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-973694-7-7.

marketing (propagácia), obchod, online marketing, príručky

Súčasný vývoj marketingu a marketingovej komunikácie / Miloš Gajdoš ; Školiteľ Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 83 s. ; 30 cm.

Online marketing, Click-through rate, Direct mail, Banner, marketing (organizácia), marketingová komunikácia, diplomové práce

Gajdoš, Miloš

N/A
Strategická aplikácia mikroinfluencerov v online marketingu / Maroš Nedas ; školiteľ Zuzana Schlosserová, oponent Patrik Lenghart. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. - 51 s. ; 30 cm

Plný text.

marketing (propagácia), online marketing, influenceri, mikroinfluenceri, bakalárske práce

Nedas, Maroš

N/A
On-line identita a digitálna realita v prepojení s marketingovou komunikáciou / Nikoleta Bartíková ; Školiteľ Györgyi Janková, Oponent Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2015. - 77 s. : CD ; 30 cm

Plný text.

digitálna doba, virtuálna realita, on-line identita, digitálne stopy, generačné odlišnosti , kyberpriestor, Online identity. Digital Reality. Internet Marketing. Cyberspace. Digital track., marketingová komunikácia, kyberpriestory, online marketing, digitálna realita, diplomové práce

Bartíková, Nikoleta

N/A
Online marketing a dieťa / Tímea Tóthová ; Školiteľ Györgyi Janková, Oponent Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016. - 115 s. : CD ; 30 cm

Plný text.

generácia Z, kybernetické riziko, online marketingová komunikácia, advergaming, in-game advertising, generation Z, cyber risk, online marketing communication, advergames, in-game advertising, online marketing, deti, diplomové práce

Tóthová, Tímea