Parameter hľadania:
( = marketing (propagácia))
| Počet nájdených záznamov:
337 / 337
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
eMarketing : ako osloviť zákazníka na internete / Peter Dorčák. - 1. vyd. - Prešov : EZO.sk, s.r.o., 2012. - 125 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-970564-4-5.
marketing (propagácia)
,
elektronický marketing
,
internetový marketing
,
reklama
Dorčák, Peter
Detaily záznamu
2
Marketing cestovného ruchu / Marian Gúčik a kol. - 1. vyd. - Banská Bystrica : DALI-BB, s.r.o., 2011. - 264 s. ; 21 cm. - (Knižnica cestovného ruchu, 17). - ISBN 978-80-89090-85-3.
cestovný ruch
,
marketing (propagácia)
,
marketing (organizácia)
Gúčik, Marian
Detaily záznamu
3
Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2013. - 255 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-4208-3.
marketing (propagácia)
,
reklama
Karlíček, Miroslav
Detaily záznamu
4
E-komerce - internetový a mobil marketing od A do Z / Jiří Sedláček. - 1. vyd. - Praha : BEN - technická literatura, 2006. - 344 s. ; 23 cm. - ISBN 80-7300-195-0.
marketing (propagácia)
,
online marketing
,
mobil marketing
Sedláček, Jiří
Detaily záznamu
5
Jednoducho značka = Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli / Allen P. Adamson. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 212 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-8109-175-9.
značka (reklama)
,
reklama
,
marketing (propagácia)
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Adamson, Allen P.
Detaily záznamu
6
Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch. - dot. 1. vyd. - Brno : Computer Press, 2013. - 304 s. : CD ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-2795-7.
marketing (propagácia)
,
internetový marketing
Janouch, Viktor
Detaily záznamu
7
Online marketing / Marek Prokop a kol. ; Zodpovedný redaktor Libor Pácl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, 2014. - 212 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-251-4155-7.
marketing (propagácia)
,
online marketing
,
reklama
Prokop, Marek
Ungr, Pavel
Dvořák, Zdeněk
Koukalová, Věra
Brodilová, Petra
Zdarsa, Jan
Fáborský, Jindřich
Štípek, Robert
Linc, Zdeněk
Appletauerová, Lucie
Jašek, Pavel
Muňoz, Gemma
Bettag, Matthias
Snížek, Martin
Carter, Brian
Zbiejczuk, Adam
Podzimek, Jan
Náplavová, Michaela
Patel, Neil
Penkala, Jan
Sláma, Ondřej
Nottingham, Phil
Detaily záznamu
8
Internetový marketing : přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk / Viktor Janouch. - 2. vyd. - Brno : Computer Press, 2014. - 376 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-4311-7.
marketing (propagácia)
,
internetový marketing
,
predaj (marketing)
,
príručky
Janouch, Viktor
Detaily záznamu
9
Marketing ve věku společnosti Google : využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání / Vanessa Fox ; Preklad Karel Voráček, Jiří Huf. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 245 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3357-6.
marketing (propagácia)
,
Google (internetový prehliadač)
,
obchodná stratégia
,
zákazníci
,
internetový marketing
,
príručky
Fox, Vanessa
Detaily záznamu
10
Organizácia a motivácia v event marketingu / Edita Štrbová. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 106 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0046-2.
marketing (propagácia)
,
event marketing
,
marketingová komunikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Štrbová, Edita
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI