Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Jednoducho značka = Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli / Allen P. Adamson. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 212 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-8109-175-9.

značka (reklama), reklama, marketing (propagácia), marketingové nástroje (komunikáty)

Adamson, Allen P.

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii / Milan Džupina a kol. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 304 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0263-3.

marketingová komunikácia, komunikácia, marketingové nástroje (komunikáty), neuromarketing, reklama

Džupina, Milan

Organizácia a motivácia v event marketingu / Edita Štrbová. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 106 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0046-2.

marketing (propagácia), event marketing, marketingová komunikácia, marketingové nástroje (komunikáty)

Štrbová, Edita

Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař. - 1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012. - 176 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-265-0024-7.

marketing (organizácia), marketingová komunikácia, marketingové nástroje (komunikáty)

Kuchař, Vladimír

Sociálna motivácia a nákupné správanie / Jana Mészárosová ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantía Filozofa, 2008. - 58 s. : CD ; 30 cm.

marketing (organizácia), marketingové nástroje (komunikáty), sociálna situácia, záverečné práce

Mészárosová, Jana

Adverfakt ako zrkadlo edukačnej a socializačnej funkcie médií / Györgyi Janková. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2015. - 138 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0893-2.

médiá, adverfakt (marketingový komunikát), marketingová komunikácia, marketingové nástroje (komunikáty)

Janková, Györgyi

Médiá: Janková Monografia13 FINAL.pdf, Monografia (final) 5.pdf

Organizovanie marketingového eventu motivujúce participáciu spotrebiteľov / Edita Štrbová ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 152 s. ; 30 cm.

marketingové nástroje (komunikáty), marketingový event, spotrebitelia, dizertačné práce

Štrbová, Edita

Etika ako súčasť marketingovej stratégie / Pavel Lukáň ; Školiteľ Dalimír Hajko. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 39 s. ; 30 cm.

marketing (organizácia), marketingové nástroje (komunikáty), etika, etika komunikácie, záverečné práce

Lukáň, Pavel

Marketingový event ako tvorivý produkt / Veronika Opatovská ; Školiteľ Edita Štrbová ; Oponent Katarína Fichnová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 52 s. ; 30 cm

Plný text.

event marketing, tvorivosť, tvorivosť v evente, meranie tvorivosti, marketingové nástroje (komunikáty), bakalárske práce

Opatovská, Veronika

Využitie multiplikácie umenia a sériovosť v reklame / Lenka Rybová ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 56 s. : CD ; 30 cm.

reklama, multiplikácia, marketingové nástroje (komunikáty), marketing (organizácia), umenie, bakalárske práce

Rybová, Lenka