Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura : osobnost firmy : image a emoce z pohledu marketéra : jak image poznávat, vytvářet a měnit : příklady z firemní praxe : corporate identity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009. - 190 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-247-2790-5.

manažment, firemná identita, imidž organizácie, firemná kultúra, monografie

Vysekalová, Jitka
Mikeš, Jiří

Vizuálna identita spoločnosti Loguma. Analýza a realizácia vizuálnej komunikačnej kampane : analýza a realizácia vizuálnej komunikačnej kampane / Nina Michalová ; Školiteľ Tomáš Koprda ; Oponent Tatiana Deptová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 70 s. : CD ; 30 cm

Plný text
Príloha
Príloha
Príloha.

corporate identity (podniková identita), vizuálna identita, imidž organizácie, logo, komunikačný mix, Loguma s.r.o., diplomové práce

Michalová, Nina

Výrazové kategórie vizuálnej reklamnej kampane / Timea Glázerová ; Školiteľ Lukasz Wojciechowski ; Oponent Peter Szabo. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2010. - 62 s. : CD ; 30 cm.

reklamná kampaň, značka (reklama), imidž organizácie, diplomové práce

Glázerová, Timea

Firemná identita. Názov firmy, logotyp, farebnosť, písmo / Marek Štěpánek ; Školiteľ Tomáš Koprda ; Oponent Jiří Pavelka. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 49 s. ; 30 cm.

firemná identita, dizajn, imidž organizácie, vinárstvo, bakalárske práce

Štěpánek, Marek

Vizuálna identita strednej odbornej školy. : analýza a realizácia vizuálnej komunikačnej stratégie školy / Peter Pirončiak ; Školiteľ Tomáš Koprda ; Oponent Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2010. - 86 s. ; 30 cm.

virtuálna komunikácia, stredné školy, imidž organizácie, logo, diplomové práce

Pirončiak, Peter

Profesijné činnosti riaditeľa školy / Anna Klimentová ; Školiteľ Rudolf Štepanovič. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2010. - 140 s. ; 30 cm.

školský manažment, školy, kompetencie, profesijná činnosť, riadiaci pracovníci, imidž organizácie, dizertačné práce

Klimentová, Anna

Imidž a reputácia spoločnosti Slovnaft, a.s. a jej spoločenská zodpovednosť / Tímea Kliment ; Školiteľ Viktória Stanová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. - 84 s. ; 30 cm.

podnikanie (ekonomické hľadisko), podniky, Slovnaft (a.s. rafinéria, Bratislava), reklama, imidž organizácie, diplomové práce

Kliment, Tímea

N/A
Mediálny event ako nástroj na podporu imidžu značky / Matej Neradný ; Školiteľ Edita Štrbová, Opopnent Milan Džupina, Konzultant Stéphane Tardy. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2015. - 67 s. ; 30 cm

Plný text.

Event marketing. Event. Brand. Image. Media event., Event marketing. Udalosť. Značka. Imidž. Mediálny event., značka (reklama), mediálny event, marketingová komunikácia, imidž organizácie, bakalárske práce

Neradný, Matej