Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2004. - 283 s. - (Manažer). - ISBN 80-247-0393-9.

Vysekalová, Jitka

Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skřínky" : co a jak ovlivňuje chování zákazníka - působení emocí, neuromarketing a možnosti jeho využití, typy spotřebitelů a jejich chování, jak se spotřebitel může bránit - sebeobrana zákazníka / Jitka Vysekalová a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. - 356 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-3528-3.

trhové hospodárstvo, predaj (marketing), zákazníci, spotrebitelia, neuromarketing

Vysekalová, Jitka

Spotrebiteľ na trhu : Faktory, stratégia, reakcie / Marta Kulčáková. - 1. vyd. - Bratislava : Sprint, 1997. - 182 s. - (Nová ekonómia). - ISBN 80-88848-19-9.

Kulčáková, Marta
Richterová, Kornélia

Základy práva a ochrana spotrebiteľa / Alexandra Krsková, Darina Krátka. - 6. dopl. vyd. - Bratislava : Slovenske´pedagogické nakladateľstvo, 2006. - 119 s. ; 24 cm. - (NÁUKA O SPOLOČNOSTI). - ISBN 80-10-00918-0.

obchodné právo, spotrebitelia, práva spotrebiteľa, ľudské práva, učebnice stredných škôl

Krsková, Alexandra
Krátka, Darina

Nákup.ologie : pravda a lži o tom, proč nakupujeme / Martin Lindstrom ; Preklad Petra Švambergová. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2009. - 232 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-2396-6.

nákupné správanie, marketing (organizácia), spotrebitelia, neuromarketing, monografie

Lindstrom, Martin

Spotrebiteľské teórie a reálie / Pavel Hraško a kol. - 1. vyd. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1995. - 245 s. - ISBN 80-225-0631-1.

učebnice VŠ

Hraško, Pavel

Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+ / Andreas Reidl ; Preklad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková. - 1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012. - 256 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-265-0018-6.

seniori, zákazníci, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie, marketing (organizácia)

Reidl, Andreas

Marketing - vybrané kapitoly / Eva Poliačiková. - Banská Bystrica : Belianum, 2017. - 141 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-557-1231-4.

marketing (organizácia), marketingový mix, nákupné správanie, spotrebitelia

Poliačiková, Eva

Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum ; Editor Pavel Zahrádka. - 1. vyd. - Praha : Academia, 2014. - 438 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-200-2372-8.

sociológia spotreby, spotreba, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie, monografie

Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov ; Editori František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. - 285 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-223-4434-0.

obchod, maloobchodná sieť, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie