Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+ / Andreas Reidl ; Preklad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková. - 1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012. - 256 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-265-0018-6.

seniori, zákazníci, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie, marketing (organizácia)

Reidl, Andreas

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie / Janka Táborecká-Petrovičová. - 1. vyd. - Bratislava : Iura Edition, spol. s.r.o., 2011. - 107 s. ; 25 cm. - (EKONÓMIA). - ISBN 978-80-8078-398-3.

marketing (organizácia), marketingové stratégie, metódy, spotrebiteľské správanie, strategický marketing, monografie, vedecké monografie

Táborecká-Petrovičová, Janka

Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum ; Editor Pavel Zahrádka. - 1. vyd. - Praha : Academia, 2014. - 438 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-200-2372-8.

sociológia spotreby, spotreba, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie, monografie

Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov ; Editori František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. - 285 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-223-4434-0.

obchod, maloobchodná sieť, spotrebitelia, spotrebiteľské správanie

Vizuálna komunikácia produktov v rýchloobrátkovom segmente trhu na Slovensku. Vplyv obalového dizajnu na spotrebiteľa. / Tomáš Koprda ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 159 s. ; 30 cm

Plný text.

obalový dizajn, obal, spotrebiteľské správanie, marketingová komunikácia, vizuálna komunikácia, spotrebiteľské správanie, Slovensko (štát, Európa), dizertačné práce

Koprda, Tomáš

Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování / Jana Spilková. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2012. - 245 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-246-1951-4.

maloobchodná sieť, nákupné centrá, spotrebiteľské správanie, geografia maloobchodu, monografie

Spilková, Jana

Spotrebiteľské správanie a vybrané atribúty neuromarketingu / Zuzana Birknerová a kol. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2021. - 97 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-555-2796-3.

spotrebitelia, spotrebiteľské správanie, neuromarketing

Birknerová, Zuzana
Ondrijová, Ivana
Tomková, Anna
Pethö, Tatiana

Produktový dizajn a spotrebiteľské správanie / Andrea Kollárová ; Školiteľ Tomáš Koprda, Oponent Mária Košková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. - 75 s. ; 30 cm. - Spôsob prístupu: http://opac.crzp.sk/openURL?crzpID=c58980cd-3d33-4a5d-a539-a8adf29ceecc&crzpSigla=ukfnitra.

obchod, produktový dizajn, spotrebiteľské správanie, diplomové práce

Kollárová, Andrea

Spotrebiteľské vnímanie obalového dizajnu / Lucia Haščáková ; Školiteľ Tomáš Koprda, Oponent Lucia Spálová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. - 85 s. ; 30 cm. - Spôsob prístupu: http://opac.crzp.sk/openURL?crzpID=a794169c-a6e1-4a69-91f8-8ba63b04fa29&crzpSigla=ukfnitra.

spotrebiteľské správanie, obalový dizajn, nákupné správanie, diplomové práce

Haščáková, Lucia

Spotrediteľské vzdelávanie ako súčasť technického vzdelávania v informačnej spoločnosti / Milan Ďuriš. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2008. - 155 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-8083-561-3.

technické vzdelávanie, spotrebiteľské správanie, informačná spoločnosť

Ďuriš, Milan