Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Výrazovo-semiotické aspekty reklamy v perspektíve obrazu ženy / Lukasz Wojciechowski ; Konzultant Eva Kapsová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 131 s. ; 30 cm.

semiotika, moderná spoločnosť, reklama, reklamná tvorba, obraz ženy, LaChapelle, David (1963-, fotograf, filmový režisér), dizertačné práce

Wojciechowski, Lukasz Pawel

História reklamy z pohľadu dejín umenia / Hana Stančíková ; Školiteľ Ladislav Vančo. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 51 s. : CD ; 30 cm.

reklama, umenie, reklamná tvorba, história, bakalárske práce

Stančíková, Hana

Multiplikovateľnosť umenia a jeho paralely v reklamnej tvorbe / Silvia Ilková ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 86 s. ; 30 cm

Plný text.

reklamná tvorba, umenie, multiplikovateľnosť, diplomové práce

Ilková, Silvia

The Best of Brochure Design 10 / Perry Chua. - 1. published. - Beverly : Rockport Publishers, 2008. - 220 s. ; 29 cm. - ISBN 978-1-59253-446-3.

grafický dizajn, reklamná tvorba, angličtina

Chua, Perry

Výtvarný koncept v reklamnej tvorbe / Robert Rudinský ; Školiteľ Štefan Gero ; Oponent Tomáš Koprda. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 41 s. ; 30 cm.

konceptuálne umenie, reklamná tvorba, výtvarný prejav, bakalárske práce

Rudinský, Robert

Veľkoplošná reklama v architektúre / Roman Weis ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 53 s. : CD ; 30 cm.

reklama, psychológia reklamy, marketing (organizácia), reklamná tvorba, reklamné prostriedky, bakalárske práce

Weis, Roman