Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Spodná vlna : ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá / Charlene Li, Josh Bernoff ; [z anglického originálu ... preložila Lýdia Zelenayová]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 295 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-137-7.

sociálne siete (social networking service), marketing (organizácia), sociálne médiá, podnikanie

Li, Charlene

Je to složitější : sociální život teenagerů na sociálních sítích / Danah Boydová ; [ z anglického originálu ... preložil Lukáš Novák ]. - 1. vyd. - Praha : Filip Tomáš - Akropolis, 2017. - 301 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-7470-165-8.

médiá, sociálne médiá, sociálne siete (social networking service), sociálne interakcie, monografie

Boydová, Danah

Umění sociálních médií : Silné tipy pro silné uživatele / Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková ; [z anglického originálu ... preložil Marek Čtrnáct]. - Tetčice : Impossible s.r.o., 2017. - 160 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-87673-30-0.

sociálne médiá, sociálne siete (social networking service)

Kawasaki, Guy
Fitzpatricková, Peg

Likeable social media : how to delight your customers, create and irresistible brand, and be amazing on facebook, twitter, linkedln, instagram, pinterest, and more / Dave Kerpen with Mallorie Rosenbluth and Meg Riedinger ; New foreword by Carrie Kerpen. - 2. edit. - New York : McGraw Hill Education, 2015. - 277 s. ; 23 cm. - ISBN 978-0-07-183632-6.

médiá (sociologické hľadisko), sociálne médiá, angličtina

Kerpen, Dave
Rosenbluth, Mallorie
Riedinger, Meg

Discourse and Social Media / Gwen Bouvier et al. ; Edited by Gwen Bouvier. - 1. published. - London : Routledge, 2016. - 128 s. ; 25 cm. - ISBN 978-1-138-19155-6.

médiá (sociologické hľadisko), sociálne médiá, diskurz, angličtina

Bouvier, Gwen
Al-Tahmazi, Thulfigar H.
Way, Lyndon C.S.
Rasmussen, Joel
Chiluwa, Innocent
Zhang, Yiqiong
Machin, David
Song, Tao
Vessey, Rachelle

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích : praktický průvodce sociálními sítěmi a mediální prezentací pro střední školy / Aleš Durďák. - 1. vyd. - Kralice na Hané : Computer Media s.r.o., 2019. - 120 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-7402-398-9.

sociálne siete (social networking service), sociálne médiá, škola, prezentácia, mediálna prezentácia, príručky

Durďák, Aleš

Marketing na Twitteri / Peter Murár. - 1. vyd. - Bratislava : WebSupport s.r.o., 2011. - 133 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-970814-7-8.

sociálne médiá, sociálne siete (social networking service), Twitter, marketing (sociálne zodpovedný), mikroblog, sociálne služby (internetové)

Murár, Peter

Social Media Management : persuasion in networked culture / Ben Shields. - New York : Oxford University Press, 2017. - 286 s. ; 24 cm. - ISBN 978-0-19-029633-9.

sociálne médiá, masmédiá, manažment, angličtina

Shields, Ben

Sociálne médiá v marketingovej komunikácii / Zuzana Bačíková ; Školiteľ Eva Fandelová, Oponent Peter Mikuláš. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. - 86 s. ; 30 cm. - Spôsob prístupu: http://opac.crzp.sk/openURL?crzpID=397d640e-8339-49c3-9e48-a507bb7d4ef4&crzpSigla=ukfnitra.

marketingová komunikácia, sociálne médiá, diplomové práce

Bačíková, Zuzana

The Psychology of Social Media / Ciarán Mc Mahon. - London : Routledge, 2019. - 106 s. ; 20 cm. - (The Psychology of Everything). - ISBN 978-1-138-04775-4.

psychológia, psychológia médií, sociálne médiá, angličtina

Mc Mahon, Ciarán