Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění / Maxwell McCombs ; [ z anglického originálu ... preložili Tomáš Kačer, Vlastimil Nečas ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 251 s. ; 20 cm. - ISBN 978-80-7367-591-2.

masmédiá, masmediálna komunikácia, verejná mienka (všeobecne), sociálna interakcia, monografie

McCombs, Maxwell

Masová komunikace a veřejné mínění / Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. - 230 s. ; 21 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-3563-4.

masová komunikácia, verejná mienka (všeobecne)

Urban, Lukáš
Dubský, Josef
Murdza, Karol

Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek. - 3. rozš. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2012. - 215 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-3926-7.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), verejná mienka (všeobecne)

Ftorek, Jozef

Bez loga / Naomi Kleinová ; [ z anglického originálu ... preložil Pavel Kaas ]. - 1. vyd. - Praha : Argo : Dokořán, 2005. - 510 s. - (Zip, sv. 1). - ISBN 80-7203-671-8.

nadnárodné spoločnosti, obchodný dizajn, logo, globalizácia, verejná mienka (všeobecne), antiglobalizmus, štúdie

Kleinová, Naomi

Nastolování agendy : role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu / František Kalvas. - 1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2009. - 160 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-7043-805-3.

masmédiá, mediálna komunikácia, interpersonálne vzťahy, verejná mienka (všeobecne), gender (sociálne role, rody), agenda

Kalvas, František

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum / Jaroslav Huk. - 2. rozš. a preprac. vyd. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013. - 196 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-7452-031-0.

médiá (sociologické hľadisko), mediálne publikum, verejná mienka (všeobecne)

Huk, Jaroslav

Slovensko 2008 : trendy v kvalite demokracie ; Editori Grigorij Mesežnikov, Martin Bútora, Miroslav Kollár. - Bratislava : Inštitút pre verejné otázky, 2009. - 183 s. ; 21 cm. - (Štúdie a názory). - ISBN 978-80-89345-17-5.

demokracia, verejná mienka (všeobecne), Slovensko (štát, Európa)

RESpublika : politická komunikácia v mediálnej spoločnosti / Andrea Chlebcová Hečková. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2015. - 149 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0961-8.

médiá (sociologické hľadisko), politická komunikácia, mediálna spoločnosť, verejná mienka (všeobecne)

Chlebcová Hečková, Andrea

Médiá: KNiha_TLAC_u2.pdf, Obalka TLAC2.pdf

Veřejné mínění / Walter Lippmann ; [ z anglického originálu ... preložil Ladislav Köppl ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, s.r.o., 2015. - 334 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-262-0939-3.

verejná mienka (všeobecne), demokracia, sociálna psychológia, stereotypy, médiá (sociologické hľadisko), médiá (psychologické aspekty), monografie

Lippmann, Walter

Rozvoj hospicové péče a její bariéry / Igor Tomeš a kol. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2015. - 166 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-246-2941-4.

paliatívna medicína, paliatívna starostlivosť, hospice, hospicová starostlivosť, ošetrovateľská etika, verejná mienka (všeobecne), kolektívne monografie

Tomeš, Igor
Dragomirecká, Eva
Sedlárová, Katarína
Vodáčková, Daniela