Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získanie zákazníkov / David Meerman Scott ; [ z anglického originálu ... preložila Darina Gyurkovicsová ]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-8109-149-0.

marketing (organizácia), sociálne siete (social networking service), Public relations (komunikácia s verejnosťou), príručky

Scott, David Meerman

Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 197 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3320-0.

Facebook (sociálna sieť), Twitter, sociálne siete (social networking service), marketingová komunikácia, príručky

Bednář, Vojtěch

Kyber-šikana / Katarína Hollá. - 1. vyd. - Bratislava : Iris, 2013. - 111 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-8153-011-1.

kyberšikanovanie, internetová kriminalita, sociálne siete (social networking service), médiá (psychologické aspekty)

Hollá, Katarína

Všetci sme nahí na facebooku / Roland Kyška. - Bratislava : Forza Music spol. s.r.o., 2010. - 147 s. ; 17 cm. - ISBN 978-80-89359-24-0.

Facebook (sociálna sieť), sociálne siete (social networking service), populárno-náučná literatúra

Kyška, Roland

Fenomén Facebook : objevte možnosti, které Vám otevřou svět : pro juniory, ženy, muže, seniory, společnosti ... / Hana Kulhánková, Jakub Čamek. - 1. vyd. - Kladno : Jakub Čamek - BigOak, 2010. - 128 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-904764-0-0.

sociálne siete (social networking service), Facebook (sociálna sieť), príručky

Kulhánková, Hana
Čamek, Jakub

Digitálny vek / Tom Chatfield ; [z anglického originálu ... preložil Marian Maričák]. - 1. vyd. - Bratislava : Slovart, 2013. - 208 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-556-0878-5.

digitalizácia, digitálna gramotnosť, digitálny vek, internet, sociálne siete (social networking service), eseje

Chatfield, Tom

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích / Jim Sterne ; Preklad Jiří Fadrný. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 280 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3340-8.

marketing (organizácia), internetový marketing, sociálne siete (social networking service), príručky

Sterne, Jim

Online závislosti : jednání jako droga? - online hry, sex a sociální sítě - diagnostika závislosti na internetu - prevence a léčba / Lukas Blinka a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2015. - 198 s. ; 24 cm. - (Psyché). - ISBN 978-80-247-5311-9.

závislosti, patológia, sociálne siete (social networking service), pornografia, kybersex, gamblerstvo, online závislosti

Blinka, Lukas
Škařupová, Kateřina
Ševčíková, Anna
Licehammerová, Šárka
Vondráčková, Petra

Spodná vlna : ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá / Charlene Li, Josh Bernoff ; [z anglického originálu ... preložila Lýdia Zelenayová]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 295 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-137-7.

sociálne siete (social networking service), marketing (organizácia), sociálne médiá, podnikanie

Li, Charlene

Facebooková (ne)závislost : identita, interakce a uživatelská kariéra na Facebooku / Marie Pospíšilová. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2016. - 136 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-246-3306-0.

sociálne siete (social networking service), Facebook (sociálna sieť), internet, súkromie, monografie

Pospíšilová, Marie