Parameter hľadania:
( = marketingové nástroje (komunikáty))
| Počet nájdených záznamov:
63 / 63
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Jednoducho značka = Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli / Allen P. Adamson. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 212 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-8109-175-9.
značka (reklama)
,
reklama
,
marketing (propagácia)
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Adamson, Allen P.
Detaily záznamu
2
Analýza a výskum v marketingovej komunikácii / Milan Džupina a kol. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 304 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0263-3.
marketingová komunikácia
,
komunikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
,
neuromarketing
,
reklama
Džupina, Milan
Detaily záznamu
3
Organizácia a motivácia v event marketingu / Edita Štrbová. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 106 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0046-2.
marketing (propagácia)
,
event marketing
,
marketingová komunikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Štrbová, Edita
Detaily záznamu
4
Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař. - 1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012. - 176 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-265-0024-7.
marketing (organizácia)
,
marketingová komunikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Kuchař, Vladimír
Detaily záznamu
5
Sociálna motivácia a nákupné správanie / Jana Mészárosová ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantía Filozofa, 2008. - 58 s. : CD ; 30 cm.
marketing (organizácia)
,
marketingové nástroje (komunikáty)
,
sociálna situácia
,
záverečné práce
Mészárosová, Jana
Detaily záznamu
6
Adverfakt ako zrkadlo edukačnej a socializačnej funkcie médií / Györgyi Janková. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2015. - 138 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0893-2.
médiá
,
adverfakt (marketingový komunikát)
,
marketingová komunikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
Janková, Györgyi
Médiá:
Janková Monografia13 FINAL.pdf
,
Monografia (final) 5.pdf
Detaily záznamu
7
Organizovanie marketingového eventu motivujúce participáciu spotrebiteľov / Edita Štrbová ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 152 s. ; 30 cm.
marketingové nástroje (komunikáty)
,
marketingový event
,
spotrebitelia
,
dizertačné práce
Štrbová, Edita
Detaily záznamu
8
Etika ako súčasť marketingovej stratégie / Pavel Lukáň ; Školiteľ Dalimír Hajko. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 39 s. ; 30 cm.
marketing (organizácia)
,
marketingové nástroje (komunikáty)
,
etika
,
etika komunikácie
,
záverečné práce
Lukáň, Pavel
Detaily záznamu
9
Marketingový event ako tvorivý produkt / Veronika Opatovská ; Školiteľ Edita Štrbová ; Oponent Katarína Fichnová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 52 s. ; 30 cm
Plný text
.
event marketing
,
tvorivosť
,
tvorivosť v evente
,
meranie tvorivosti
,
marketingové nástroje (komunikáty)
,
bakalárske práce
Opatovská, Veronika
Detaily záznamu
10
Využitie multiplikácie umenia a sériovosť v reklame / Lenka Rybová ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 56 s. : CD ; 30 cm.
reklama
,
multiplikácia
,
marketingové nástroje (komunikáty)
,
marketing (organizácia)
,
umenie
,
bakalárske práce
Rybová, Lenka
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI