Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Guerilla marketing / Jay Conrad Levinson ; Preklad Lucie Schürerová. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2009. - 326 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-2472-7.

marketing (organizácia), guerrilla marketing, reklama, propagácia, príručky

Levinson, Jay Conrad

Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [ z nemeckého originálu ... preložil Daniel Helekal ]. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 191 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-2484-3.

marketing (organizácia), guerrilla marketing, reklama, propagácia, príručky

Patalas, Thomas

Advertising is Dead : Long Live Avertising ! / Tom Himpe. - London : Thames & Hudson Ltd, 2006. - 224 s. ; 29 cm. - ISBN 978-0-500-51314-9.

reklama, reklamná fotografia, guerrilla marketing, angličtina

Himpe, Tom

Teoretické a praktické východiská Guerilla marketingu / Filip Sajka ; Školiteľ Lukasz Pawel Wojciechowski. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 89 s. ; 30 cm.

guerrilla marketing, reklama, grafity (umenie ulice), Banská Štiavnica (mesto, Slovensko), diplomové práce

Sajka, Filip

Teasingové mediálne kampane / Lucia Maďarová ; Školiteľ Lucia Spálová ; Oponent Marcel Lincényi. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 42 s. ; 30 cm.

reklamná kampaň, guerrilla marketing, reklama, bakalárske práce

Maďarová, Lucia

Guerrilla Advertising : Unconventional Brand Communication / Gavin Lucas, Michael Dorrian. - London : Laurence King Publishing Ltd, 2006. - 187 s. ; 30 cm. - ISBN 978-185669-470-4.

reklama, guerrilla marketing, dizajn

Lucas, Gavin
Dorrian, Michael