Parameter hľadania:
( = mediálna kultúra)
| Počet nájdených záznamov:
32 / 32
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Človek - masmédiá - realita : k filozofickému „ medial turn “ / Božena Seilerová, Vladimír Seiler. - Bratislava : IRIS, 2008. - 163 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89256-29-7.
sociálna komunikácia
,
masmediálna komunikácia
,
masmédiá
,
masovokomunikačné prostriedky (sociálna komunikácia)
,
mediálna kultúra
Seilerová, Božena
Seiler, Vladimír
Detaily záznamu
2
Reality TV / Peter Mikuláš. - Bratislava : IRIS, 2011. - 179 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89256-63-1.
masmédiá
,
reality show
,
mediálna kultúra
,
mediálny žáner
,
televízna tvorba
,
marketingová komunikácia
,
monografie
Mikuláš, Peter
Detaily záznamu
3
Fenomén reality TV / Peter Mikuláš ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 189 s. ; 30 cm.
mediálna kultúra
,
televízia
,
televízne programy
,
reality show
,
sledovanosť
,
žánrový model
,
dizertačné práce
Mikuláš, Peter
Detaily záznamu
4
Mediálna kultúra I. : ( vybrané texty k problematike mediálnej propagandy a manipulácie ) / Erika Moravčíková. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2020. - 139 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-1617-3.
médiá (psychologické aspekty)
,
médiá (sociologické hľadisko)
,
mediálna kultúra
,
učebnice vysokých škôl
Moravčíková, Erika
Médiá:
MK1.pdf
,
MK1_obalka.pdf
Detaily záznamu
5
Médiá a kultúra na Slovensku. Analýza vybraných kultúrnych fenoménov so zameraním na televíznu produkciu / Erika Kováčová ; Školiteľ Jozef Leikert. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 196 s. ; 30 cm.
médiá (sociologické hľadisko)
,
mediálna kultúra
,
globalizácia
,
televízia
,
reklama
,
reality show
,
masová kultúra
,
Slovensko (štát, Európa)
,
dizertačné práce
Moravčíková, Erika
Detaily záznamu
6
Sociologické aspekty mediálnej kultúry / Ladislav Volko. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. - 162 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-8105-719-9.
mediálna kultúra
,
sociológia
,
sociologické aspekty
,
médiá (sociologické hľadisko)
Volko, Ladislav
Detaily záznamu
7
Globalisation Trends in Media ; Editor Marta Žilková. - Newcastle : Cambridge Scholars Press, 2006. - 224 s. ; 22 cm. - ISBN 1-84718-058-2.
globalizácia
,
masmédiá
,
médiá (sociologické hľadisko)
,
mediálna kultúra
,
internetové médiá
Detaily záznamu
8
Analýza vybraných (ne)kultúrnych fenoménov v slovenskej mediálnej kultúre / Jana Poláková ; Školiteľ Erika Kováčová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 63 s. ; 30 cm.
kultúra, nekultúrne vplyvy, médiá
,
reality show
,
masový divák
,
gýč
,
mediálna kultúra
,
diplomové práce
Poláková, Jana
Detaily záznamu
9
Mediálne stratégie show Slovensko má talent / Zuzana Sarová ; Školiteľ Lucia Spálová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 53 s. : CD ; 30 cm.
mediálna kultúra
,
reality show
,
publikum
,
bakalárske práce
Sarová, Zuzana
Detaily záznamu
10
Communication Theory & Research : an EJC anthology ; Edited by Denis McQuail, Peter Golding, Els de Bens. - 1. published. - London : Sage Publications Ltd, 2005. - 306 s. ; 24 cm. - ISBN 1-4129-1833-2.
mediálna kultúra
,
mediálna komunikácia
,
interkultúrna komunikácia
,
globalizácia
,
komunikačná politika
,
angličtina
Detaily záznamu
1
2
3
4
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI