Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu / Roman Hrmo, Katarína Krpálková-Krelová. - 1. vyd. - Bratislava : Slovenská technická univerzita, 2010. - 176 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-227-3249-9.

výchova a vzdelávanie, kvalita vzdelávania, vyučovanie, manažment kvality, manažment školy, učebnice vysokých škôl

Hrmo, Roman
Krpálková-Krelová, Katarína

Kvalita ve škole / Danuše Nezvalová. - 1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého, 2002. - 111 s. - ISBN 80-244-0452-4.

Nezvalová, Danuše

Quality in teaching. - Paris : OECD, 1994. - 120 s. - ISBN 92-64-14242-8.

Na naší škole nám záleží : jak sledovat a hodnotit kvalitu školy / Martin Chvál. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2018. - 179 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-262-1321-5.

manažment školy, školský manažment, rodina a škola, učiteľ a žiak, evaluácia (evalvácia=hodnotenie), kvalita vzdelávania, monografie

Chvál, Martin

Indikátory kvality vzdelávania na stredných školách / Ľubomíra Šmatláková ; konzultant Alena Hašková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2004. - 63 s.

diplomové práce

Šmatláková, Ľubomíra

Kvalita vzdelávania na UKF v Nitre: monitoring a vyhodnotenie implementácie európskych noriem a smerníc (ESG) / Marcela Verešová, Ružena Žilová, Libor Vozár. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 155 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-0175-9.

vysoké školy, vzdelávanie, kvalita vzdelávania, Univerzita Konštantína Filozofa (Nitra, Slovensko)

Verešová, Marcela
Žilová, Ružena
Vozár, Libor

Ekonómia vzdelávania / Jozef Benčo. - Bratislava : Iris, 2002. - 185 s. - ISBN 80-89018-41-6.

učebnice VŠ

Benčo, Jozef

Qualitätsentwicklung : Verfahren, Methoden, Instrumente / Michael Schratz. - Weinheim : Beltz Verlag, 2000. - 264 s. - ISBN 3-407-25230-7.

Schratz, Michael
Iby, Manfried
Radnitzky, Edwin

Školy v prúde reforiem / Tomáš Janík a kol. ; Recenzenti Viera Kurincová, Jiří Prokop, Petr Knecht. - 1. vyd. - Bratislava : Renesans, 2011. - 293 s. ; 19 cm. - ISBN 80-89402-44-1.

školstvo, vzdelávacie reformy, vzdelávacia politika, kvalita vzdelávania, čitateľská gramotnosť

Janík, Tomáš
Kaščák, Ondrej
Petrová, Zuzana
Pupala, Branislav
Rehúš, Michal
Zimenová, Zuzana
Zápotočná, Oľga