Teoretické východiská a súvislosti hodnotenia kompetencií učiteľa / Igor Lomnický a kol. - 1. vyd. - Praha : Verbum, 2017. - 308 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-87800-40-9.
pedagógovia,
učitelia,
profesijné kompetencie (zručnosti),
kvalita vzdelávania,
Európska únia,
monografie,
kolektívne monografieLomnický, IgorBaďová, PetraBánesz, GabrielČeretková, SoňaFandelová, EvaGadušová, ZdenkaHarťanská, JanaHašková, AlenaHockicková, BeátaJakubovská, VieraJonášková, GabrielaKramáreková, HildaLalinská, MáriaMagová, LenkaMalá, EvaMarkechovâ, DagmarMüglová, DanielaPredanocyová, ĽubicaSandanusová, AnnaSládečková, ZuzanaStranovská, EvaSzíjjártóová, KatarínaStančeková, SvetlanaŠvarbová, EvaTandlich, TomášTirpáková, AnnaValovičová, ĽubicaŽilová, Ružena
Kvalita vzdelávania na UKF v Nitre: monitoring a vyhodnotenie implementácie európskych noriem a smerníc (ESG) / Marcela Verešová, Ružena Žilová, Libor Vozár. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2012. - 155 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-0175-9.
vysoké školy,
vzdelávanie,
kvalita vzdelávania,
Univerzita Konštantína Filozofa (Nitra, Slovensko)Verešová, MarcelaŽilová, RuženaVozár, Libor
Školy v prúde reforiem / Tomáš Janík a kol. ; Recenzenti Viera Kurincová, Jiří Prokop, Petr Knecht. - 1. vyd. - Bratislava : Renesans, 2011. - 293 s. ; 19 cm. - ISBN 80-89402-44-1.
školstvo,
vzdelávacie reformy,
vzdelávacia politika,
kvalita vzdelávania,
čitateľská gramotnosťJaník, TomášKaščák, OndrejPetrová, ZuzanaPupala, BranislavRehúš, MichalZimenová, ZuzanaZápotočná, Oľga