Parameter hľadania:
( = propagácia)
| Počet nájdených záznamov:
258 / 258
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Reklama, propagace a marketingová komunikace / Kenneth E. Clow, Donald Baack ; [ z anglického originálu ... preložil Vladimír Paulíny ]. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a. s., 2008. - 484 s. ; 29 cm. - ISBN 978-80-251-1769-9.
reklama
,
reklamné prostriedky
,
propagácia
,
marketing (organizácia)
,
marketingová komunikácia
Clow, Kenneth E.
Baack, Donald
Detaily záznamu
2
Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák. - 1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2010. - 318 s. ; 26 cm. - ISBN 978-80-904273-3-4.
reklama
,
propagácia
,
marketingová komunikácia
,
monografie
Horňák, Pavel
Detaily záznamu
3
McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová funkcie o značce McDonalds a její reklamě / Marie Pravdová. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 2006. - 246 s. - ISBN 80-246-1178-3.
Pravdová, Marie
Detaily záznamu
4
Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [ z anglického originálu .... preložila Hana Škapová ]. - 4. vyd. - Praha : Management Press, s.r.o., 2007. - 223 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-7261-154-6.
reklama
,
masmédiá
,
masovokomunikačné prostriedky (vplyv na verejnosť)
,
propagácia
Ogilvy, David
Detaily záznamu
5
Guerilla marketing / Jay Conrad Levinson ; Preklad Lucie Schürerová. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2009. - 326 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-2472-7.
marketing (organizácia)
,
guerrilla marketing
,
reklama
,
propagácia
,
príručky
Levinson, Jay Conrad
Detaily záznamu
6
Cestovný ruch a propagácia / Viera Jardekyová ; konzultant Henrieta Cherid. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2004. - 65 s.
diplomové práce
Jardekyová, Viera
Detaily záznamu
7
Kreativita v reklamě / Pavel Horňák. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBum, 2014. - 293s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-87500-49-1.
reklama
,
propagácia
,
kreativita
,
marketingová komunikácia
,
monografie
Horňák, Pavel
Detaily záznamu
8
Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [ z nemeckého originálu ... preložil Daniel Helekal ]. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 191 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-2484-3.
marketing (organizácia)
,
guerrilla marketing
,
reklama
,
propagácia
,
príručky
Patalas, Thomas
Detaily záznamu
9
Marketing & e-business : ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu / Peter Dorčák, František Pollák. - 1. vyd. - Prešov : EZO.sk, s.r.o., 2010. - 113 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-970564-0-7.
marketing (organizácia)
,
elektronický obchod (e-shop)
,
reklama
,
propagácia
,
príručky
Dorčák, Peter
Pollák, František
Detaily záznamu
10
Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková. - dot.1. vyd. - Brno : Computer Press, 2012. - 252 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3269-2.
reklama
,
reklamné texty (slogany)
,
propagácia
,
copywriting (písanie reklam. textov)
,
produktová politika (marketing)
,
príručky
Horňáková, Michaela
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI