Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Dobrý biznis : strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy / Kellie A. McElhaney ; [z anglického originálu ... preložila Hana Straňáková]. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 200 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Nadácie Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-193-3.

firemná etika, firemná stratégia, podnikateľská etika, marketing (sociálne zodpovedný), CSR (Corporate Social Responsibility-zodpovedné podnikanie)

McElhaney, Kellie A.

Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch / Philip Kotler, John A. Caslione ; [z anglického originálu ... preložila Edina Horváthová]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 186 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-114-8.

marketing (organizácia), marketing (sociálne zodpovedný), manažment, manažment (prevencie) rizík, manažment ľudských zdrojov (koučovanie), firemná stratégia

Kotler, Philip
Caslione, John A.

Z dobrého skvelé = Good to Great : prečo niektoré spoločnosti urobia veľký skok vpred ... a iné nie / Jim Collins ; [ z anglického originálu ... preložila Janka Almanová ]. - Bratislava : Eastone Books, 2008. - 300 s. ; 23 cm. - ISBN 80-89217-09-5.

marketing (organizácia), manažment, firemná stratégia

Collins, Jim

Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kol. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. - 130 s. ; 21 cm. - (Malá edice fmk 2004). - ISBN 80-7318-178-9.

marketing (organizácia), marketingová komunikácia, firemná stratégia, reklama, propagácia, Public relations (komunikácia s verejnosťou), zborníky

Pavlů, Dušan

Sila jednoduchosti : ako zefektívniťchod firmy a zjednodušiť jej činnosť / Ron Ashkenas ; [z anglického originálu ... preložila Adriana Sýkorčinová ]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 196 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-135-3.

organizácia a riadenie, firemná stratégia, firmy

Ashkenas, Ron

Jak se nespálit podruhé : strategie a praxe výběrového řízení / František Hroník. - 1. vyd. - Brno : MotivPress, s.r.o., 2007. - 376 s. ; 23 cm. - (MBA study). - ISBN 978-80-254-0698-4.

výberové konanie (personalistika), personalistika, ľudské zdroje, firemná stratégia

Hroník, František

Podnik svetovej triedy / Štefan Kassay. - Nové Zámky : Strateg, 2001. - 372 s. ; 23 cm. - ISBN 80-88988-06-3.

podniky, podnikový manažment, firemná stratégia, marketing (organizácia), marketingový manažment

Kassay, Štefan

Corporate identity - dizajn manuál firmy SKAIKON, s.r.o. / Monika Cienka ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 42 s. ; 30 cm.

firmy, Skaikon, s.r.o. (firma, Slovensko), firemná stratégia, značka (reklama), bakalárske práce

Cienka, Monika

N/A
Aplikácia online marketingu v komunikácii firmy / Lenka Herchelová ; Školiteľ Tomáš Koprda, Oponent Mária Košková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2017. - 78 s. : DVD ; 30 cm

Plný text.

Online Marketing, SEO, Google Adwords, Google Analytics, Social Media, Online Marketing, SEO, Google Adwords, Google Analytics, Sociálne siete, firemná stratégia, online marketing, firemná komunikácia (public relations), diplomové práce

Herchelová, Lenka

Konkurenční strategie firmy : kombinované studium / František Bartes. - 1. vyd. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. - 151 s. ; 30 cm. - (Učební texty vysokých škol). - ISBN 978-80-214-3758-6.

firmy, firemná stratégia, konkurencia, podnikanie, učebnice vysokých škôl

Bartes, František