Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Marketingový management destinací : strategický taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace / Monika Palatková. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. - 207 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-3749-2.

marketingový manažment, turizmus, destinačný manažment, destinačný marketing, cestovný ruch

Palatková, Monika

Odporúčanie pri tvorbe marketingovej stratégie územia Vysokých Tatier s využitím destinačného manažmentu a marketingu cestovného ruchu / Jana Bizubová ; Školiteľ Alexandra Hečková; Odborný konzultant Marie Hesková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2007. - 132 s. ; 30 cm.

cestovný ruch, Vysoké Tatry, destinačný marketing, destinačný manažment, diplomové práce

Bizubová, Jana

Manažment cieľových miest cestovného ruchu / Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. - 177 s. ; 21 cm. - (Ekonomická fakulta). - ISBN 978-80-557-1710-4.

cestovný ruch, manažment, destinačný marketing

Gajdošík, Tomáš
Šebová, Ľubica

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu / Alžbera Kiráľová, Ivo Straka. - 1. vyd. - Praha : Ekopress, s.r.o., 2013. - 227 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-86929-99-6.

cestovný ruch, marketing (propagácia), destinačný marketing, globalizácia

Kiráľová, Alžbera
Straka, Ivo

Organizácia destinačného manažmentu v Liptovskom regióne cestovného ruchu / Katarína Surová ; Školiteľ Boris Michalík. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 100 s. ; 30 cm.

destinácia, Organizácia destinačného manažmentu, destinačný manažment, destinačný marketing, Liptov (región, Slovensko), diplomové práce

Surová, Katarína

Význam internetu v destinačnom marketingu a vytvorenie turistického portálu regiónu Dunajská Streda / Anita Zátoriová ; Školiteľ Alojzia Gažiová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2007. - 80 s. ; 30 cm.

cestovný ruch, Dunajská Streda (región, Slovensko), internet, destinačný marketing, webové stránky, webové portály, diplomové práce

Zátoriová, Anita

Destination Branding for Small Cities : the essentials for successful place branding / Bill Baker. - 2. edit. - Portland : Creative Leap Books, 2012. - 204 s. ; 22 cm. - ISBN 978-0-9849574-0-8.

destinácie, destinačný marketing, mestá (geografia), angličtina

Baker, Bill

Tvorivosť v procese tvorby marketingových komunikátov : Tvorivosť v podpore predaja destinácií Liptov a Vysoké Tatry / Jana Tášiková ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 61s. : CD ; 30 cm.

cestovný ruch, marketing (organizácia), destinačný marketing, Vysoké Tatry, Slovensko (štát, Európa), bakalárske práce

Tášiková, Jana

Handbook on E-marketing for Tourism Destinations : fully revised and extended version 3.0. - Madrid : World Tourism Organization and the European Travel Commission, 2014. - 405 s. ; 30 cm. - ISBN 978-92-844-1574-8.

cestovný ruch, destinačný marketing, e-marketing, príručky, angličtina

Perspektívy rozvoja aquaparkov v regiónoch Orava a Liptov / Ivana Hlucháňová ; Školiteľ Jaroslav Čukan. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 65 s. ; 30 cm

Plný text.

kúpeľný cestovný ruch, wellness, spokojnosť zákazníka, destinačný marketing, aquaparky, Orava (región, Slovensko), Liptov (región, Slovensko), diplomové práce

Hlucháňová, Ivana