Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2014. - 289 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-4843-6.

emócie, marketing (sociálne zodpovedný)

Vysekalová, Jitka

Marketing neziskových organizací / Radim Bačuvčík. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2011. - 190 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-87500-01-9.

neziskové organizácie, marketing (sociálne zodpovedný), sociálny manažment (marketing), marketingová komunikácia, monografie

Bačuvčík, Radim

Dobrý biznis : strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy / Kellie A. McElhaney ; [z anglického originálu ... preložila Hana Straňáková]. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 200 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Nadácie Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-193-3.

firemná etika, firemná stratégia, podnikateľská etika, marketing (sociálne zodpovedný), CSR (Corporate Social Responsibility-zodpovedné podnikanie)

McElhaney, Kellie A.

Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch / Philip Kotler, John A. Caslione ; [z anglického originálu ... preložila Edina Horváthová]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 186 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-114-8.

marketing (organizácia), marketing (sociálne zodpovedný), manažment, manažment (prevencie) rizík, manažment ľudských zdrojov (koučovanie), firemná stratégia

Kotler, Philip
Caslione, John A.

Spoločensky zodpovedné podnikanie ako zdroj hodnoty značky / Milan Džupina, Dana Hodinková, Hana Kiková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2016. - 83 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0991-5.

podnikanie, marketing (sociálne zodpovedný), značka (reklama), spoločenská zodpovednosť, spoločnosť

Džupina, Milan
Hodinková, Dana
Kiková, Hana

Médiá: SZP_19.06.2016.pdf

Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. - 254 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-87500-80-4.

marketing (sociálne zodpovedný), sociálny marketing, sociálna reklama, monografie

Bačuvčík, Radim
Harantová, Lenka

Spoločenská zodpovednosť podnikov a korporatívne občianstvo - otázky a výzvy / Martin Lačný. - 1. vyd. - Prešov : Prešovská univerzita, 2012. - 101 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-555-0425-4.

podnikanie, podniky, podniková ekonomika, marketing (sociálne zodpovedný)

Lačný, Martin

Sociálne zodpovedné investovanie podnikov v Slovenskej republike / Lenka Hvolková. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Belianum, 2015. - 131 s. ; 21 cm. - (Studia oeconomica, 48). - ISBN 978-80-557-0872-0.

podnikanie, podniková sociálna politika, marketing (sociálne zodpovedný), investovanie

Hvolková, Lenka

Odpovědný management / Zdenek Dytrt. - 1. vyd. - Praha : Management Press, s.r.o., 2015. - 128 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-7261-348-9.

manažment, marketing (sociálne zodpovedný)

Dytrt, Zdenek