Parameter hľadania:
( = marketing (sociálne zodpovedný))
| Počet nájdených záznamov:
68 / 68
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2014. - 289 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-4843-6.
emócie
,
marketing (sociálne zodpovedný)
Vysekalová, Jitka
Detaily záznamu
2
Marketing neziskových organizací / Radim Bačuvčík. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2011. - 190 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-87500-01-9.
neziskové organizácie
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
sociálny manažment (marketing)
,
marketingová komunikácia
,
monografie
Bačuvčík, Radim
Detaily záznamu
3
Dobrý biznis : strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy / Kellie A. McElhaney ; [z anglického originálu ... preložila Hana Straňáková]. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 200 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Nadácie Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-193-3.
firemná etika
,
firemná stratégia
,
podnikateľská etika
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
CSR (Corporate Social Responsibility-zodpovedné podnikanie)
McElhaney, Kellie A.
Detaily záznamu
4
Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch / Philip Kotler, John A. Caslione ; [z anglického originálu ... preložila Edina Horváthová]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 186 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-114-8.
marketing (organizácia)
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
manažment
,
manažment (prevencie) rizík
,
manažment ľudských zdrojov (koučovanie)
,
firemná stratégia
Kotler, Philip
Caslione, John A.
Detaily záznamu
5
Spoločensky zodpovedné podnikanie ako zdroj hodnoty značky / Milan Džupina, Dana Hodinková, Hana Kiková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2016. - 83 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-0991-5.
podnikanie
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
značka (reklama)
,
spoločenská zodpovednosť
,
spoločnosť
Džupina, Milan
Hodinková, Dana
Kiková, Hana
Médiá:
SZP_19.06.2016.pdf
Detaily záznamu
6
Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová. - 1. vyd. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. - 254 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-87500-80-4.
marketing (sociálne zodpovedný)
,
sociálny marketing
,
sociálna reklama
,
monografie
Bačuvčík, Radim
Harantová, Lenka
Detaily záznamu
7
Aplikovaný marketing / Milan Oreský a kol. - 1. vyd. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. - 351 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-8168-382-4.
marketing (propagácia)
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
Európska únia
,
aplikovaný marketing
Oreský, Milan
Balhar, Vítězslav
Čihovská, Viera
Folvarčíková, Lucia
Francová, Zuzana
Hanuláková, Eva
Hasprová, Mária
Lipianska, Júlia
Loydlová, Miroslava
Matušovičová, Monika
Orgonáš, Jozef
Vasiľová, Mária
Detaily záznamu
8
Spoločenská zodpovednosť podnikov a korporatívne občianstvo - otázky a výzvy / Martin Lačný. - 1. vyd. - Prešov : Prešovská univerzita, 2012. - 101 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-555-0425-4.
podnikanie
,
podniky
,
podniková ekonomika
,
marketing (sociálne zodpovedný)
Lačný, Martin
Detaily záznamu
9
Sociálne zodpovedné investovanie podnikov v Slovenskej republike / Lenka Hvolková. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Belianum, 2015. - 131 s. ; 21 cm. - (Studia oeconomica, 48). - ISBN 978-80-557-0872-0.
podnikanie
,
podniková sociálna politika
,
marketing (sociálne zodpovedný)
,
investovanie
Hvolková, Lenka
Detaily záznamu
10
Odpovědný management / Zdenek Dytrt. - 1. vyd. - Praha : Management Press, s.r.o., 2015. - 128 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-7261-348-9.
manažment
,
marketing (sociálne zodpovedný)
Dytrt, Zdenek
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI