Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získanie zákazníkov / David Meerman Scott ; [ z anglického originálu ... preložila Darina Gyurkovicsová ]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-8109-149-0.

marketing (organizácia), sociálne siete (social networking service), Public relations (komunikácia s verejnosťou), príručky

Scott, David Meerman

Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová. - 2. rozš. vyd. - Praha : Management Press, 2008. - 254 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7261-178-2.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), firemná komunikácia (public relations), komunikácia

Horáková, Iveta
Stejskalová, Dita
Škapová, Hana

Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek. - 2. rozš. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 195 s. ; 24 cm. - (Manažer). - ISBN 978-80-247-2678-6.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), verejná mienka (politika)

Ftorek, Jozef

Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [ z anglického originálu ... preložil Petr Antonín ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 338 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-596-7.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), reklama, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), učebnice

L'Etang, Jacquie

Public relations - moderně a účinně / Václav Svoboda. - 2. aktual. a dopl.vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 239 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-2866-7.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), monografie

Svoboda, Václav

Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007. - 165 s. ; 24 cm. - (Manažer). - ISBN 978-80-247-1903-0.

Public relations (komunikácia s verejnosťou)

Ftorek, Jozef

Jak účinně oslovit média : media relations v podnikaní, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 296 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3457-3.

médiá (styk s verejnosťou, Public relations), Public relations (komunikácia s verejnosťou)

Tomandl, Jan

Public relations : dějiny - teorie - praxe / Ladislav Kopecký. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2013. - 238 s. ; 24 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-4229-8.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), médiá (styk s verejnosťou, Public relations), masmédiá, masmediálna komunikácia

Kopecký, Ladislav

Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem / Jozef Ftorek. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. - 184 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-3376-0.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), mediálna komunikácia, verejná mienka (politika), propaganda, štúdie

Ftorek, Jozef

Dítě a reklama : odborná konference s mezinárodní účastí - Zlín 28. května 2003 : 43. mezinárodní festival filmů pro děti a mládež ; Zostavil Dušan Pavlů. - Praha : Mospra / Amasia, 2003. - 100 s. ; 21 cm. - ISBN 80-239-0417-5.

reklama, masmédiá, deti a mládež, Public relations (komunikácia s verejnosťou), hodnotová orientácia, zborníky