Parameter hľadania:
( = Public relations (komunikácia s verejnosťou))
| Počet nájdených záznamov:
93 / 93
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získanie zákazníkov / David Meerman Scott ; [ z anglického originálu ... preložila Darina Gyurkovicsová ]. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-8109-149-0.
marketing (organizácia)
,
sociálne siete (social networking service)
,
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
príručky
Scott, David Meerman
Detaily záznamu
2
Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová. - 2. rozš. vyd. - Praha : Management Press, 2008. - 254 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7261-178-2.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
firemná komunikácia (public relations)
,
komunikácia
Horáková, Iveta
Stejskalová, Dita
Škapová, Hana
Detaily záznamu
3
Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek. - 2. rozš. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 195 s. ; 24 cm. - (Manažer). - ISBN 978-80-247-2678-6.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
verejná mienka (politika)
Ftorek, Jozef
Detaily záznamu
4
Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [ z anglického originálu ... preložil Petr Antonín ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 338 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-596-7.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
reklama
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
učebnice
L'Etang, Jacquie
Detaily záznamu
5
Public relations - moderně a účinně / Václav Svoboda. - 2. aktual. a dopl.vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. - 239 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-2866-7.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
monografie
Svoboda, Václav
Detaily záznamu
6
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007. - 165 s. ; 24 cm. - (Manažer). - ISBN 978-80-247-1903-0.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
Ftorek, Jozef
Detaily záznamu
7
Jak účinně oslovit média : media relations v podnikaní, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 296 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3457-3.
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
Tomandl, Jan
Detaily záznamu
8
Public relations : dějiny - teorie - praxe / Ladislav Kopecký. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2013. - 238 s. ; 24 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-4229-8.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
masmédiá
,
masmediálna komunikácia
Kopecký, Ladislav
Detaily záznamu
9
Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem / Jozef Ftorek. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. - 184 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-3376-0.
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
mediálna komunikácia
,
verejná mienka (politika)
,
propaganda
,
štúdie
Ftorek, Jozef
Detaily záznamu
10
Dítě a reklama : odborná konference s mezinárodní účastí - Zlín 28. května 2003 : 43. mezinárodní festival filmů pro děti a mládež ; Zostavil Dušan Pavlů. - Praha : Mospra / Amasia, 2003. - 100 s. ; 21 cm. - ISBN 80-239-0417-5.
reklama
,
masmédiá
,
deti a mládež
,
Public relations (komunikácia s verejnosťou)
,
hodnotová orientácia
,
zborníky
Detaily záznamu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI