Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 197 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3320-0.

Facebook (sociálna sieť), Twitter, sociálne siete (social networking service), marketingová komunikácia, príručky

Bednář, Vojtěch

Marketing na Twitteri / Peter Murár. - 1. vyd. - Bratislava : WebSupport s.r.o., 2011. - 133 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-970814-7-8.

sociálne médiá, sociálne siete (social networking service), Twitter, marketing (sociálne zodpovedný), mikroblog, sociálne služby (internetové)

Murár, Peter

Internetové sociálne siete ako interaktívno-informačné médiá / Alexander Laczko ; Školiteľ Róbert Kollár. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 74 s. ; 30 cm.

internet, sociálne siete (social networking service), Twitter, diplomové práce

Laczko, Alexander

N/A
Prezentácia celebrít na Twitteri / Jozef Hipp ; Školiteľ Peter Mikuláš, Oponent Lucia Spálová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2019. - 99 s. : CD ; 30 cm

Plný text.

Twitter. Celebrities. Presentation. Social networks., Celebrity. Twitter. Prezentácia. Sociálne siete., prezentácia, Twitter, diplomové práce

Hipp, Jozef

N/A
Twitter ako spravodajská platforma / Hana Ňurcíková ; oponent Radoslav Marek, školiteľ Daša Nováčiková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. - 39 s. ; 30 cm

Plný text.

spravodajstvo, Twitter, platformy, bakalárske práce

Ňurcíková, Hana