Parameter hľadania:
( = marketingový výskum)
| Počet nájdených záznamov:
17 / 17
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. - 304 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-247-3527-6.
marketing (organizácia)
,
marketingový výskum
Kozel, Roman
Mynářová, Lenka
Svobodová, Hana
Detaily záznamu
2
Prieskumy pre marketingový manažment / Kornélia Richterová a kol. - Bratislava : Sofa, 2009. - 377 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-89033-66-9.
marketingový manažment
,
marketingový výskum
,
monografie
Richterová, Kornélia
Detaily záznamu
3
Marketingové komunikace a výzkum / Marketing communication and research / Dušan Pavlů a kol. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. - 198 s. ; 21 cm. - (Malá edice fmk 2006, zv. 4). - ISBN 80-7318-383-8.
marketing (organizácia)
,
marketingová komunikácia
,
marketingový výskum
,
zborníky
Pavlů, Dušan
Detaily záznamu
4
Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kol. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2017. - 261 s. ; 25 cm. - (Expert). - ISBN 978-80-271-0206-8.
marketing (organizácia)
,
marketingový výskum
Tahal, Radek
Šimečková, Tereza
Říhová, Hana
Huntová, Hana
Hořejš, Nikola
Varju, Katarína
Hanzák, Tomáš
Friedlaenderová, Hana
Hospodský, Richard
Herink, Ondřej
Detaily záznamu
5
Výskum nákupného správania / Andrea Začková ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 56 s. ; 30 cm.
nákupné správanie
,
spotrebitelia
,
segmentácia trhu
,
marketingový výskum
,
bakalárske práce
Začková, Andrea
Detaily záznamu
6
Postoje a nákupné správanie / Monika Trtíková ; Školiteľ Eva Fandelová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 96 s. : CD ; 30 cm.
spotrebitelia
,
nákupné správanie
,
marketingový výskum
Trtíková, Monika
Detaily záznamu
7
Marketingový výskum ako súčasť manažmentu vzdelávania / Jana Hantonová ; Konzultant MIchal Munk. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 79 s. ; 30 cm.
manažment vzdelávania
,
marketing (organizácia)
,
marketingový výskum
,
diplomové práce
Hantonová, Jana
Detaily záznamu
8
Marketingový výskum ako súčasť manažmentu vzdelávania / Erika Matisová ; Školiteľ Michal Munk. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 82 s. ; 30 cm.
manažment vzdelávania
,
marketingový výskum
,
marketing (organizácia)
,
diplomové práce
Matisová, Erika
Detaily záznamu
9
Marketing vybraného kúpeľného zariadenia / Alexander Faklen ; Školiteľ Sylvia Eliášová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 54 s. ; 30 cm
Plný text
.
kúpeľníctvo
,
marketingový výskum
,
cestovný ruch (kúpeľný)
,
Veľký Meder (obec, Slovensko)
,
SWOT analýza
,
bakalárske práce
Faklen, Alexander
Detaily záznamu
10
Modely spotrebiteľského správania / Lucia Lehocká ; Školiteľ Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 43 s. ; 30 cm.
modely spotrebiteľského správania
,
spotrebiteľ
,
marketing
,
marketingový výskum
,
spotrebitelia
,
bakalárske práce
Lehocká, Lucia
Detaily záznamu
1
2
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI